StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sjukstugan

Frureinhold.se / 28 Januari, 2013 - 15:45 / Vardagen

Vilket tråkväder man kommer hem till, grått och trist. Inte nog med det, så har hailey fått hög feber igen :( mätte 39.4 för en stund sedan och hon fick nu ipren och välling. Är väldigt glad att hon dricker välling för då vet man allafall att hon får i sig. Var även hos läkaren förut och hon kunde säga mer än att det är ett virus, elakt sådant. Hon går ju på penicilin men den hjälper inte mot virus. Suck :( tycker så synd om henne och det blir ingen dagmamma imorgon utan robin får vara hemma. Jag har skola för första gången på super länge och är precis klar med mitt första seminariepapper. 3 a4 om arbetsmiljö etc. Super kul och jag ser fram emot att börja skolan. Så gött att bara ha 2 år kvar, sen har man en högskoleutbildning :) 
 
Jag skall iväg om en stund och rida gosehästen, skall köra lite bommar idag. Hoppas hon kommer ihåg mig :p fick även köpt mig en ny hjälm idag som de sålde ut på tre hästar. Kostade endast 800 :- istället för 1600 :- :D nu har jag en bra hjälp för ett par år framöver :) skall försöka slänga in lite bilder från sälen ikväll ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: