StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

silance

Frureinhold.se / 15 Januari, 2013 - 09:51 / Vardagen

Hjälp vad tyst det är hemma, lämnade just hailey hos dagmamman en stund och hemmet är som en isolerad bunker. Inte ett ljud, lite läskigt måste jag säga. Dock är det skönt att kunna lägga sig i soffan, sätta på datorn och knåpa ihop lite inlägg. Snön yr utanför och jag är ganska seg. Natten till igår vaknade hailey kl 01.00 och somnade inte förän 04.00 igen. Med turer från vår säng till hennes och tillbaka igen innan hon somnad och sov så hårt att jag fick väcka henne för att åka till dagmamman. Hon håller på att få fler tänder och har därför lite ont i munnen. Inatt sov hon bättre och vaknade till vid 05.00 och fick välling och blev sen väckt vid 08.00. Vi lyckades med bedriften att försova oss, skall vara hos dagmamman vid 09.00 så upp fort i med frulle och iväg :) Men vi kom i tid, otroligt nog :)
 
Idag snöar det som sagt, vilket jag gillar en massa. Jag har inget emot snön och om det ändå skall vara kallt, kan det lika gärna vara snö också. Vi åker ju till sälen på söndag så snö kommer vi väl att få ändå, men det är ändå gott med snö. Idag skall jag även få besök av goa michaela, från min gamla klass och som jag även spelar fotboll ihop med. Jag börjar ju plugga v 5 och jag skall få låna böcker utav henne :) Skall bli mysigt med lite fika och tjöt om utbildningen. Hon har bara 1 kurs kvar sen är hon färdig. Så jäkla orättvist, ibland får jag känslan att jag aldrig skall bli klar :p men min tid kommer. har 2 år kvar och 2 år går fort, under tiden skall jag knåpa på cv och leta jobb. Tanken är väl att hailey skall få ett syskon när jag är klar med utbilningen med, men vi får se hur det går :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: