StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Redo för dagmamma

Frureinhold.se / 06 Januari, 2013 - 19:12 / Vardagen

Nu är lillan lagd för att sova och än ligger hon och babblar där uppe. Vi har precis ätit middag och hailey har duschat. Undra om hon känner på sig vad som skall ske imorgon? Vi har ju såklart pratat om det, jag är själv lite spänd om vad som komma skall. Imorgon börjar alltså inskolningen hos haileys dagmamma, kl 09.00 skall vi vara där. Vi har laddat idag med att plocka fram hennes skolväska och planera vad som skall packas ner. Har köpt ett paket med blöjor och plockat fram lite ytterkläder. Hon kommer nog vara rätt trött imorgon och jag med för den delen haha. 
 
Lilltjejen efter badet nyss, mysigt att kolla på surrbee och gosa i morgonrocken !  Nu skall jag vila mig, har btw fått remiss för röntgen nu, magnetröntgen för si-leden samt nacken och ryggraden. Skall bli väldigt spännade och se vad de kan hitta. Mina blodvärden är jätte fina så då kan man utesluta någon bristsjukdom. ha en fin kväll så hörs vi senare eller imorgon ! 

Postat av: Lokbrá frá Hárlaugsstödum

Heej :)
Kikar in och önskar dig en bra start på nya veckan^^

Sen tänkte jag bara fråga dig om du kanske vill slänga in en liten titt på min nystartade islandshästblogg.

Kram och godnatt! ;D

2013-01-07 @ 01:10:34
URL: http://lokbra.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: