StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

inskolning dag 4

Frureinhold.se / 10 Januari, 2013 - 18:53 / Vardagen

Japp idag var det en snabbis hos dagmamman, hon är egentligen ledig, men ville träffa hailey en stund ute. Vi träffade 2 andra dagmammor som var ur goa !! Det känns otroligt bra och nästa vecka skall jag också lämna henne en stund. Vår dagmamma är väldigt mån om att det skall vara en ordentlig inskolning så hailey är fullt förberedd när det väl kommer som en vardag. Efter DM åkte jag ner till syster yster och där spenderade jag resten av dagen. Vi gick en promenad och det har även börjat snöa vilket är kul, det blir så mkt ljusare och bättre. Dock längtar jag super mkt till vår, men den kommer den med. Hoppas ni uppskattade inlägget ur dagboken igår, ni får gärna kommentera vad ni tycker, alltid kul med respons. 
 
Annars blir det lugnt ikväll, skall kolla på lite sport och bara slappa ! Imorgon är vi lediga jag och hailey och vi skall ner och kika på baddräkt till hailey inför sälen. 
tripp trapp trull, och macy mina underbara tjejer !! Hailey var trött efter promenden och lite kall så hon fick sätta sig i bilen med sätesvärme och musik :D Gullstrumpan !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: