StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

gyllene tider

Frureinhold.se / 29 Januari, 2013 - 18:51 / Vardagen

Slottskogsvallen fick det bli efter en lättare diskussion. Det är nära för alla och lätt att ta sig hem :D vi blir ett gött gäng och nu kan sommaren bara bli awsome !! det finns inte många band som kan göra riktigt bra sommarlåtar som dessa killar. Robin har gått och nynnat på ''sitter på en sten vid en sjö....'' ah ni förstår själva haha !! Nu blir det dexter och soffan, är helt slut efter dagens skola :p men det var såååå kul och jag känner mig grymt motiverad. Funderar på om jag skall skriva lite här om mina hälsopromotiva studier, men frågan är om det intresserar er :p anyway, ha en fin kväll !! 

Postat av: Jessica - Mamma till Max & Leo

Ja så lite som möjligt på sej när febern går upp så mycket. Det är hemskt när dom får så hög feber.

Ja än så länge så har vi lurat magsjukan som härjade på dagis förra veckan trots att grabbarna var där varje dag :)

2013-01-29 @ 19:23:38
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: