StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fredag

Frureinhold.se / 11 Januari, 2013 - 12:35 / Vardagen

snö snö snö, I like it. Jag och hailey var ute en stund på förmiddagen tillsammans med Troy och Mickaela. Det är inte små flingor som faller från himlen. Men jag tycker om det, hellre snö än regn och slask. Hailey gick och la sig nyss och jag kikar på oth. Jag har hunnit städa lite, men när hailey vaknar får jag sätta fart och få städat över allt.  Hur kul det nu är att läsa om städning haha. Känner att det är lite trist på bloggen just nu. Får nog fixa lite shopping tips, kom på nu att jag inte snackat om skor på evigheter :D just nu är det boots som gäller rakt av, men tids nog kommer våren och då får man vara beredd. Jag hade verkligen velat ha en ny skinnjacka, min är typ 4 år gammal nu och ganska sliten. Funderar på att kika när vi åker till sälen, där finns det massa skinbutiker och de har ofta riktig bra erbjudanden. 
 
jofamas skinnjackor designade av kenza är riktigt snygga, riktig bikerstyle. Dock gillar jag simple också, men jag hade inte tackat nej :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: