StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

få bort näthat 2013

Frureinhold.se / 07 Januari, 2013 - 19:41 / Vardagen

Hatet måste bort, det måste finnas ett slut på all mobbing, alla förtryck och smutskastning. Sättet vi behandlar varandra idag, via anonyma konton på nätet är absurt. Det är sjukt och vi lever här, vi lever nu, gör något bra av livet och sluta behandla varandra som smuts. Mobbing idag är som att sno godis från ett barn, enkelt och otroligt fel. Ge kärlek och det är kärlek du får, never forget, always remember !
------------------------------------------------------
Låt oss göra skillnad och tillsammans ta det ansvar som person och visa vad vi står för. Mobbningen måste bort, det måste vara slut på alla påhopp alla rädda killar och tjejer som inte vågar gå till skolan för att de blir så illa behandlade. Nu får det vara nog och en grupp på facebook kan såklart inte förändra världen, men det kan visa vilka som väljer att ta ställning och som vill se skillnad. Jag väljer att göra skillnad, inte bara för denna generation utan också för framtiden. Mobbning finns i alla åldrar och jag kan verkligen inte förstå hur man som person kan behandla andra så illa som vissa gör. Låt oss göra skillnad och låt oss ta ställning, jag är emot mobbning och därför startade jag denna GRUPP. Lets do this !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: