StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dagmamma 2

Frureinhold.se / 17 Januari, 2013 - 12:25 / Vardagen

Japps då har vi träffat dagmamma nr 2 och det har gått bra, hailey var lite orolig att jag skulle gå så hon höll hårt i sin mamma :) men det gick som sagt bra och när vi kom ut var det full rulle. Hon sprang runt runt och grejade i snön. Vi var bara där en stund och väl hemma fick vi besök utav min syster och tuva. Det var tur det för dhl kom med vår säng och jag fick bära in den själv. Eller ah det blev ju inte själv när syster hjälpte till :) Nu står den i vardagsrummet och väntar på att packas upp och installeras i nya sovrummet som snart e klart. Det blev en kontinentalsäng denna gången jag tror den kommer bli awsome :) När hailey vaknat skall vi åka ner till kungälv och köpa nya skor till henne :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: