StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

teletubbies och pussel

Frureinhold.se / 18 Februari, 2013 - 19:23 / Vardagen

Nu har jag slått mig ner i soffan, fixat med skolarbetet och skall snart ta och göra chokladbollar, är super sugen :D Stallet gick bra, ett sånt riktigt skitväder det har varit idag. Ingen lycka över det direkt. Dom har sånt jäkla bra underlag i boxarna, de kör med pellets. Dammfritt, mjukt och med sinnesjukt bra uppsugningsförmåga :) Det är även miljövänligt vilket är kanon. Hailey sov när jag kom hem, så får pussa extra mkt på henne imorgon bitti. Det är dags för DM imorgon, hon har nog tyckt att jag har varit riktigt tråkig idag :p inga barn att leka med eller nått :p Men imorgon får hon leka av sig en massa. Jag har som sagt seminarie imorgon och har precis skrivit klart det. 3 a4 om förändringsarbete, pjuu. 
 
Hailey satt allafall i 15 min förut och kollade på teletubbies, dom där björnarna är ju helt sjuka :p pussla tycker hon är kul också, fick ett sånt fint pussel av farmor och farfar :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: