StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Soffan

Frureinhold.se / 28 Februari, 2013 - 20:00 / Vardagen

Nu sitter jag äntligen i soffan och skall snart fixa lite kvällsfika. Jag är verkligen en riktig fika människa :D förut när jag hämtade hailey åkte vi direkt hem och tog fram bulle och festis och satte oss ute i solen och bara njöt. Det var strålande sol, vindstilla och +5 :D det kallar jag heeeelt underbart. Hailey är så glad efter en hel dag hos dagmamman så hon babblar, springer och busar och skrattar om vart annat. Hon tycker nog att hon har världens pinsammaste mamma ;) håller på att sjunga dansa och studsa, men det är väl vad jag är till för? Jag älskar min goa dotter och om jag kan få henne att skratta genom mina tokigheter så gör jag gärna det om och om igen :D Ni skall se hur vi dansar, she's got the mooooooooves :D untsss unttsss !
Fick även satt upp gardinerna i sovrummet med, tycker att det blev bra :) 
dom är strykna 2 ggr men ändå veck, köp ALDRIG linnegardiner :p

Postat av: Anna-Frida

Såå fint! Prova och tvätta de och släng in i torktumlaren för snygga skrynklor ! Har sängkläder i linne som jag gör så med. Hoppas inte gardiner krymper bara! ;) men du kanske har lite tillgodo längst ner?! :) kram

2013-02-28 @ 20:14:36
Postat av: Emma

Sv: ja verkligen! Det är sjukt att vissa folk måste trycka ner andra för att må bättre själva!

2013-02-28 @ 20:54:07
URL: http://emmandens.blogg.se
Postat av: Malin

Åh vilken fin blogg! :D
Lust att kika in på min och lämna en söt kommentar? Kram! :)

2013-02-28 @ 22:00:55
URL: http://malintorstensson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: