StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ridtur

Frureinhold.se / 13 Februari, 2013 - 19:50 / Vardagen

Nu ligger jag i soffan, nyduschad, härligt utmattad efter ett skönt ridpass. Gullan var riktigt påhugget idag så jag började med 20 min longering innan jag hoppade upp. Hon var fortfarande spänd men efter en stund släppte hon fint och hon var nog också lite trött efteråt. Jag fick åka och handla efter stallet och såklart köpte jag med aladdin hjärtchoklad hem ;) robins present ligger gömd här hemma, men vi tjuvstartar lite idag. Inte nog med att chokladen är svin god utan för att sprida lite extra kärlek. Imorgon kommer jag även hem senare, då vi skall arbeta med arbetet. Intervjun gick kanon bra idag, så imorgon skall jag sammanställa all data. Det var jätte kul att träffa min gamla lärare igen och efter intervjun gick vi till antikhallarna och käkade lunch. Det var nog den absolut godaste salladen jag ätit och efter maten fick man välja kaffe :D vi tog varsin latte :D Dit kommer jag att gå igen, man kunde även köpa massa fantastiska antika saker, det får bli nästa gång :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: