StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

resa

Frureinhold.se / 06 Februari, 2013 - 09:25 / Vardagen

Ja det tycker jag såklart om :) skönt att komma bort, inte tänka på vardagen för en stund och bara spendera tid med familjen. Vi sitter som sagt och kollar på kortresor, spansktalande land kommer det att bli så jag kan träna ltie på min spanska. Men det är svårt att hitta vart, jag har kikat på mallorca på en liten by på andra sidan ön från pamla. Men så gillar jag malaga och där vi var sist i torremolinios var ju kanon för barn och hotellet hade både pool och barnpool. Men så känner man att det kan vara kul att bo på ett nytt ställe. Så ja, det är inte enkelt :p det borde vara det, men det är det inte just nu :D Hittade på lets deal också en resa till malaga, eller lite utanför 5 nätter för 1600 :- suuuuper billigt och då hade man kunnat på 5 nätter i malaga med så blir det 10 resdagar. Får sätta mig med robin ikväll och kika på det. Det är ingen bråska, hittar vi inget så får vi ta oss en tur med bilen runt om i sverige :) 
 
Men om man ser till långresor hade jag velat åka till maldiverna på bröllopsresa, så himla vackert. Hittade en resa för 84 000 :- som hittat ;) inte direkt. Men vi har också kollar på cuba, jamaica, usa, domenikanska etc. Runt om karibien helt enkelt. Jag har aldrig varit i usa mer än att mellanlanda så miami hade inte varit helt fel och i så fall ta en tur över tll cuba i ngr dagar. Man behöver inte göra det så krångligt :) Bilden med sovrummet under vattnet är ju bara to die for :D 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: