StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lyckan är total

Frureinhold.se / 22 Februari, 2013 - 13:05 / Vardagen

Okej kanske inte total, men idag är en riktigt go dag. Solen skiner starkt, det är vindstilla och känslan av vår är verkligen här. Vissa knoppar har börjat dyka upp och fast att det är en stund kvar till vår så lever jag på detta. Att leva här och nu är verkligen min filosofi, ta vara på varje stund, man vet aldrig när det är försent. Jag och macy var ju som sagt nere hos vetten förut och det gick bra. Läskigt att trycka en nål in i någon annas hud, men det gick bra. veterinärerna nere på smådjursakuten i kungälv är verkligen bra, jag är super nöjd med deras service och kunnighet. Det har inte varit en billig historia detta med macy, men det har varit värt vartenda krona. Om 10 månader kan vi se förhoppningsvis skillnad. Det slår mig ibland om macy hade kommit till en annan familj, som inte är som vi. Inte för att vi är märkvärdiga inte alls, men jag är nog  den mest överbeskyddande människan i världen haha. Nä inte i världen, men jag överreagera nog lätt och kollar upp minsta lilla. Jag har nog köpt alla olika schampoon, foder och veterinärkostanderna skall vi som sagt inte ens gå in på. Men detta är vår sista chans, funkar inte detta får vi överväga vad som är bäst för macy :( Men nu tänker vi positivt, hon SKA bli bra !
 
Men åter till dagen, nu sitter jag i soffan och kollar på oth, lämnade in arbetet på disco för en liten stund sedan och nu mår man riktigt bra :D har läst igenom nästa kurs och även den är i full gång, mailade min praktikplats och jag var så välkommen v 12 :D Just nu går allt som en flow, jag har fortfarande ont i magen över tentan, men det är verkligen min svaghet, så självförtroendet behöver bli bättre där. Men hur hade det sett ut om man var bra på allt, det hade ju nästan varit tråkigt :D 
Ikväll blir det taccos och mys :) Riktigt svenskt att äta taccos på fredag :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: