StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

lång dag

Frureinhold.se / 15 Februari, 2013 - 18:33 / Vardagen

Ja det har minst sagt varit en lång dag. Fick ju gå upp vid 07.00 även fast vi är lediga för att målarna skulle komma. Nu är de äntligen klara så i helgen skall vi måla och även kanske tapetsera :) Jag hade ju även tid till vet kl 09.00 så då fick haileys farfar komma hit och passa henne. Robin kom även han hem tidigare idag så jag åkte till stallet redan vid 14.00. Fick ridit gullan och pysslat om carisma, det är verkligen inget roligt väder idag och jag är rätt trött nu också. Robin är där uppe och grejar med lite småspackel i listskarvarna :) lovade ju bilder idag, men får köra på det imorgon. Ville inte störa målarna eller snickarna och de har hållt igång hela dagen. Det blir verkligen toppen fint, genomarbetat och inget fusk :) material av högsta klass vilket syns, det är rejält och fräscht :) Ikväll blir det lugnt och skönt, skall se på vampire diarys och kanske ngn bra film :) btw så bakade jag och hailey en sockerkaka förut och visst är det kul att baka ;) när vi var klara med smeten, rååååkade hailey stöta till sockerbunken som rasade i golvet. Hennes svar blev, ojj då :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: