StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Horsemanship

Frureinhold.se / 01 Februari, 2013 - 22:01 / Vardagen

Om det är något som jag lärt mig under mina år med hästar så är det fördelen med att ha utfört så många olika discipliner. Även att jag har träffat och ridit så många olika hästar ger mig en fördel. Jag tävlade ponny hoppning som ung och emellan det jobbade jag på Åby travbana. där tränade jag både körning och ridning på travhästar :) när jag sålde min ponny blev det lite ströridning och det blev inget mer seriöst förän vi flyttade till Uddevalla. Då började jag rida western på helt underbara quartrar. Det var ett helt nytt ridsätt och jag är så glad att jag fick möjligheten att lära mig det. I 3 år red jag western och jag saknar framförallt poke helt sjukt mycket. Så genomgo och söt häst, psyket på både poke och Sören är bättre än på många. Men åter till min poäng, jag har lärt mig så otroligt mkt och det har hjälpt mig så otroligt mycket. Idag var det horsemanship för mig och Gullan :) hon var så himla duktig. Roligt att samtala med hästen på ett sånt sätt :) på måndag skall jag rida igen :) får hoppas jag får stanna i sadeln ;) söt är hon allafall !!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: