StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

hair inspo

Frureinhold.se / 05 Februari, 2013 - 19:03 / Vardagen

Hur coolt är inte detta håret?? Skall ju till camilla (cruz hair) på torsdag och då tänkte jag kanske testa detta, leopardslinga :D 
annan inspo nu inför vår och sommar är bohemian style. Virkat, blandat med jeans och natur färger :) 
Vi håller också på att kika på sommarresor och det lutar åt malaga igen :) längtar såklart efter långresa men det får vänta lite. Nu blir det renovering här hemma, både insidan och snart är det dags för utsidan igen när våren och sommaren kommer. Finns inget värre än när vi börjar med ngt här hemma och så blir det inte klart direkt. Lite så är det med sovrummet just nu, men det är snart klart :D sängen står så fint här nere i vardagsrummet haha :p Men det blir som sagt super fint när det är klart. Väntar in målarna som skall spackla och dona. 
 
Det hade gått bra för hailey idag hos dagmamman, dock har hon lite svårt att komma till ro nu så robin är uppe hos henne och sjunger lite. Måste vara massa intryck att bearbeta, så känner allafall jag just nu. Mitt huvud är på helspinn. Dock har jag fixat praktikplats idag, sagt en massa smart saker och känner mig verkligen på hugget :D Hälsa är heltklart min grej :) Vet inte om jag skrivit det, men jag har ju läst hälsoprofilsbedömningskurs innan jag gick hem för mammaledighet. Det kan man verkligen komma långt med om man förvaltar det väl :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: