StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Detaljer

Frureinhold.se / 17 Februari, 2013 - 13:41 / Vardagen

Gud vad jag inte är en inredningsmänniska, försöker liksom få till det, men jag vet inte. Sovrummet tror jag kommer bli riktigt bra, jag har ideer med övriga huset, men jag vill ha en röd tråd genom allt. Jag har lätt för att hitta massa fint och så ser det rörigt ut istället för snyggt. Försöker hålla det vitt, men med en färgkod. Just nu går det mesta i rosa/lila och det är super snyggt. Tänkte slänga upp lite kort som jag knäppte igår och idag :) Robin är iväg och köper fler roller till färgen och hailey sover middag. Hemtentan är nästan helt klar, har även konturläst den och är nöjd. Att gå från blogging snack till akademisk snack är inte alltid det lättaste. Men det är bara att skärpa sig eller bli underkänd, hårt att studera på högskolan :p Men arbeten brukar gå bra, salstentor är jag sämre på :p överanalyserar precis allt !
 
Vet inte varför vissa bilder blev liggande, men hoppas ni står ut med att se det :) 

Postat av: Sandra

Fina bilder och sicken vacker dotter du har, oerhört söt!:-)

2013-02-20 @ 07:13:13
URL: http://svanholts.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: