StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

dear diary

Frureinhold.se / 06 Februari, 2013 - 09:46 / Vardagen

Sitter och läset två dagar i mitt liv där jag nog var så nära botten man kan komma. Det kan slå mig ibland när jag ser på mitt liv idag, hur extremt bra jag mår och hur lyckligt lottad jag är som får leva det liv jag lever. Jag har en fantasitsk familj, jag har mina underbara vänner och jag är frisk. (så mkt som det går ;) ) men hur kan denna trasiga tonåring må så bra idag? vad var min räddning? Om jag skall säga vad jag tror så är det Robin, under min gymnasietid fanns han där, som en skugga, jag var för dum för att se vad som fanns mitt framför ögonen på mig. Min tvillingsjäl som jag skall dela resten av mitt liv med stod där, med sitt vackra leende och gjorde mig alltid så otroligt glad. Jag känner mig inte redo att skriva ner dessa två dagar, de är för mörka och whats the point? vill ni så skriver jag, men annars håller jag det inom dagboken. Jag kan däremot skriva om en helg jag spenderade ihop med min äldsta vänn.
 
24/10-2005
Underbar helg, började med fredag, Åkte till J, började göra iordning oss för Ryrsjöfesten... var fett nervös över vad som skulle hända osv. Visste att S skulle dit men jag visste inte om han brydde sig ngt om mig eller om det bara var fantasier. Jag och J åkte dit, de roliga var att vi såg likadana ut. Samma kläder och allt :D Mötte S där, var lite stelt men jag och J satte oss vid ett bord. Efter typ 5 min kom S och satte sig brevid mig. :) Blev jätte glad, helt överlycklig. Tiden gick och jag och J gick upp och dansade, these boots are made for walking. Allt var bra tills K packet kom :( S och B gick iväg och pratade, jag hade dom inom synhåll men det var ändå jobbigt, visste inte vem han skulle välja. :( Tiden gick och jag blev mer och mer nervös, till slut var det klara och då gick han och D iväg. Jag fattade ingenting.... D kom tillbaka med ett leende på läpparna, det var då jag förstod att S valde mig före B. Jag blev hur glad som helst. 
 
-----

När jag läser detta blir jag bara så trött på mig själv. Så många gånger som jag offrade min egen heder för att en annan kille skulle kunna leka med mina känslor. Detta var bara 1 av många gånger och jag kan ibland önska mig tillbaka i tiden bara för att köra ngn in your face :D Nu skall man inte ångra tid utan förvalta det man har här och nu :p men ibland kan jag inte låta bli. Så synd att jag inte har ngt kort ifrån denna kvällen. Jag och J var smashing coola :D anyway, här kommer låten som fick allas rumpor och ben att gunga.
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: