StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

besök

Frureinhold.se / 25 Februari, 2013 - 15:35 / Vardagen

Nu har tjejerna åkt hem och jag gick upp och la hailey i sin säng en stund. Hon sov bara en kort kort stund i vagnen så jag tror hon kommer slumra en stund där uppe. Jag har fått tagit helt underbara kort på tjejerna idag vilket är kanon skoj. Visar ikväll, kaper fick också vara med på några bilder, dock sov han så mycket idag så han slapp gruppbilden ;) Skall förstora ett av korten och sätta på haileys rum i en ram. Hon får ha sin egna lilla wall of fame :D Det är verkligen vår ute idag, vi tog en promenad ner till kungälv och det var så gott ute. Solen lyste och visst det var lite kallt, men absolut inte så man frös. Hoppas det fortsätter såhär, tror dock inte det, så man får passa på att njuta till fullo de dagar de är såhär. När robin kommer hem skall jag upp till stallet och rida gullan, det var ett par dagar sedan nu. Hon lär med ha endel vårkänslor :D Har jag tur kan man rida i padocken också så vi verkligen kan jobba :)
 
Nä men här har ni ett smakprov från idag :D
 

Postat av: sara

Vilken mysig bild!

2013-02-25 @ 16:01:37
URL: http://sarakarlson.blogg.se
Postat av: johanna

åh så söta!!

2013-02-25 @ 16:26:34
URL: http://www.burvalls.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: