StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tvättbar bäddmadrass

Frureinhold.se / 27 December, 2013 - 21:05 / Vardagen

Jag måste bara tipsa om denna bäddmadrass som är tvättbar. Alla ni med barn vet hur lätt det kan bli både den ena fläcken efter den andra. Vi har planer att köpa ny bäddmadrass då den vi har är för hård och inte alls så skön som jag vill att den skall vara. När vi köpte sängen så fick vi en bäddmadrass med och den var som sagt för hård. Jag hittade lectus.se som säljer tvättbara bäddmadrasser. Det gör madrasser med ett helt nytt sätt att tänka med både fokus på komfort, men också på att sova rent. Deras madrasser har ett modernt funktionsmaterial som ventilerar, leder fukt och avvisar kvalster och damm. Jag vet inte om ni brukar reflektera över hur mycket kvalster som faktiskt bor i era sängar, men om ni gör det lär ni också vilja köpa en ny bäddmadrass :) Jag gillar som sagt att det är tvättbart, för att köpa en superdyr madrass som hailey kankse kissar eller spiller ut sin välling i är inte att föredra. 
Hur tänker ni när ni köper madrasser? hade detta varit något för er? eller har någon av er där ute kanske redan köpt en? Kommentera gärna :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: