StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

trött men på ett bra sätt

Frureinhold.se / 30 December, 2013 - 20:55 / Vardagen

Pjuu nu sitter jag i soffan efter att ha fått duschat av mig allt svett. Ikväll har jag och madde packat in båda hästarna i transporten och åkt en sväng till troya. Det blåste som vanligt och under julen har en liten del av manegen blåstsönder, så en bit plåt stod och slog helt hysteriskt. Våra harmoniska (not) hästar höll på att bryta ihop innan vi ens hunnit hoppa upp :p Vi fick hålla oss nere på stora volten under inprincip hela passet och försökte oss på att hoppa de hinder som stod uppe innan vi gav oss och åkte hem. Det stod bland annat två murar uppe på ca 60 cm och även om både charisma och gullan är etablerade hopphästar så var till och med en mur bland det farligaste som de någonsin sätt haha. Vi höll oss kvar båda två, men det var verkligen med nöd och näppe vissa stunder :p Jag är helt mör i kroppen och det känns faktiskt riktigt gött :p Kommer väl inte kunna röra mig imorgon, men det får vara den dagens bekymmer :p Jag har intagit soffposition och här kommer jag att ligga resten av kvällen :)
 
finaste charisma i sommras, ååååh ge mig sommar :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: