StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nyårs shopping

Frureinhold.se / 31 December, 2013 - 14:59 / Vardagen

Jag ligger i soffan med lite lätt huvudvärk och hoppas att det ger med sig innan kvällen. Hatar att vara trött och med huvudvärk så bort med det. Vi ligger även och kollar på hockey där Sverige leder med 2-0 mot Ryssland och jag hoppas verkligen att Sverige vinner den matchen :) ikväll kommer vi att vara nere hos min svågers syster, de bor grannar med min syster. Det blir en lugn tillställning och jag kommer att köra. Det är gångavstånd hem, men med blåst och regn vill hag inte gå hem mitt i natten haha. 

Jag och syster har varit nere i stan nu på fm och handlat det sista. Bland annat det obligatoriska glittersprayet. Jag skall snart gå och göra mig iordning, men först vila så jag blir av med huvudvärken. Gott nytt år på er och vi hörs under kvällen. Twitter och instagram kommer att gå flitigt :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: