StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Ny foundation

Frureinhold.se / 02 December, 2013 - 20:45 / Vardagen

Idag på lunchen gick jag och sheila ner till oden för att hitta en ny foundation. Jag har fått tips av anna att clarins hade många bra foundations och jag är inte sen med att prova ngt nytt. Jag har just nu en från mary kay som är toppen och har innan de haft diors nude skin vilket också en bra foundation. Jag måste säga att jag fick sån sjukt bra hjälp av en tjej på kicks oden. Hon provade lite olika och gav tips och råd för vilken foundation som passade min hustyp bäst. Jag valde i slutändan clarins everlasting foundation nude 105. Jag blir alltid lika ivrig när jag köpt ngt nytt och vill använda det med en gång haha. 
Jag fick även hem ett paket från lyko idag med lite julklappar till både mig själv och till min familj. Bland annat hade jag beställt en tuperingsborste ifrån ghd som verkligen är ett måste i badrumsskåpet :D Johanna använde den på mig nere i falkenberg och jag har bara ett ord att säga, wow ! Påtal om johanna så har jag bokat en tid till henne på onsdag, ny färg och klipp klipp :) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: