StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lyckad dag trots förlust

Frureinhold.se / 28 December, 2013 - 21:00 / Vardagen

Nu är vi hemma och har landat i soffan. Hailey somnade på vägen hem så henne fick vi bära upp och lägga i sin säng. Hon höll ut hela matchen och ja är riktigt imponerad, introt var lika maffigt som vanligt och hailey satt och klappade som aldrig förr :) flera gånger ropade hon heja Frölunda :) det är mammas tjej det. Hon fick kinden målad innan match och flera kom fram och berättade vilken sötnos till dotter vi har :) hon fick godis och glass i pauserna så det lär vara mycket tjat om hockey framöver ;) när första målet kom var hon ngr trapper upp hos pappa och för er som inte varit i ett fullsatt Scandinavium när det blir mål vet nog inte vilket jäkla tryck det blir :D men hailey satt i morfars famn och bara applådera :D tyvärr förlorade Frölunda med 2-3 sd och det kändes som de dog av på tempot i tredje, Kanske har fler i laget åkt på den elaka influensan?? Men något som varit glädjande är att småkronorna vann med 4-2 mot Finland och Frölunda kedjan dominerade ordentligt ;) 

Imorgon skall vi besöka min syssling med familj och så skall jag skriva klart den sista tentan på kvällen så jag kan släppa det sen. Jag är nöjd med den första jag skrev och jag hoppas att läraren tycker samma :) jag skall även leta efter en skidjacka imorgon, letade lite idag men hittade inget som passade :/ hopplöst, vi åker ju v 3 och jag hade hoppats på att fynda ngt snyggt nu i mellandagarna :) 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: