StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Köpa Gran

Frureinhold.se / 11 December, 2013 - 09:07 / Vardagen

Idag skall vi försöka hitta den perfekta granen. Vi var iväg en sväng igår kväll men hittade inte den där perfekta granen utan bara en massa halvdanna. Jag är otroligt petig när jag köper gran, när jag var liten och pappa tog med mig ut fick han mer eller mindre panik över hur petig jag var. Den skall vara fyllig, runt 2 m och riktigt maffig, det skall vara en kungsgran med tjocka barr. Vi var på bauhaus igår vid 19.30 och de hade bara tråkgranar, så idag åker vi till plantagen istället. Jag hämtar hailey efter mellis och sen åker vi ner och möter upp pappsen på kontoret. Hailey tjatar också varje dag om att åka till Liseberg igen och vi får allt se till att åka dit igen :) när vi ändå bor så nära får vi passa på och njuta av den underbara atmosfären :) Vi har även endel åkkuponger som vi behöver göra slut på så det är bara att pallra sig dit :) 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: