StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Invignings musik

Frureinhold.se / 16 December, 2013 - 13:45 / Vardagen

Ta inte detta på fel sätt nu, men jag och hailey har ett glee maraton här hemma och emellan alla grymma låtar så är det endel fina budskap som kommer upp. Bland annat om att santana är homosexuell, det slog mig precis när de sjöng låten I kissed a girl att wow, tänk om man kunde spela den låten på invigningen av OS i ryssland. Ingen kan väl ha missat dramatiken som var under friidrotts vm i somras och nu inför OS har ryssland beslutat att det skall finnas demostrations zoner på OS området ?! så om man har ngt man vill demostrera mot skall man gå dit. Nä jag röstar på I kissed a girl som invigningslåt på OS i ryssland, med glimten i ögat ;)
 
sen älskar jag denna versionen av girls just wanna have fun är helt amazing :) RIP cory ! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: