StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon

Frureinhold.se / 04 December, 2013 - 07:05 / Vardagen

Fy vilket mörkt och kallt väder vi vaknat till idag. Hailey fick prickar över hela kroppen igår och de sitter även kvar idag. Hon kliar inte eller verkar något berörd av prickarna, men för säkerhetsskull skall vi till vårdcentralen och kolla upp så hon inte bär på ngn sjukdom. Pratade precis med dagmamman och hon tyckte precis samma :) Jag verkligen avgudar Haileys dagmamma, hon är så snäll, mysig, rolig och lär Hailey en massa nya saker varje dag. Härom morgonen när vi satt och skulle äta frukost utbrister hon från ingenstans '' mamma får jag börja äta '' bara en sån sak haha :p Eller när hon sitter och räknar till tio utan problem, eller sjunger sånger och följer texten rakt upp och ner :p Detta är väl inget konstigt i sig, men jag blir så imponerad av dessa små varelser som lär sig nya saker hela dagarna. Igår kom hailey även hem med en påse lussekatter som de bakat, stolt visar hailey upp hur rullat och grejat :p 
 
Jag hoppas att dessa prickar inte är ngt farligt och att de försvinner fort :) 
 
 
ps: försökte maila dig svar Sandra P, men din mail fungerade inte, men vi kan lämna diskussionen här och så får jag önska dig en god jul :) kram !
 
 

Postat av: Sheila

Vad roligt att höra att ni är nöjda med hennes dagmamma. Det är ju så viktigt :) Får hoppas att prickarna försvinner snart, skönt att hon inte märker av dom iaf. Kram!

2013-12-04 @ 10:19:15
URL: http://hittabalans.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: