StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon

Frureinhold.se / 05 December, 2013 - 09:32 / Vardagen

Idag är det minst sagt stormigt. Mailade min lärare förut om att jag inte kommer till skolan idag pga vädret. Jag fick som svar att ja det är ju lite lustigt att just denna stormen heter sven ;) min lärare heter nämnligen sven haha. Men jag fick lite sidanvisningar att läsa så det löste sig bra ändå. Jag och hailey har böjrat dagen med att måla en jultavla på canvasduk. Hon tycker det är hur roligt som helst att måla, för min del gäller det att ha tålamod :p det blir färg lite här och där och när jag säger att tavlan är klar blir det många tårar. Men som tur är har vi andra roliga saker som vi skall hitta på idag, så tårarna försvann fort och nu är det nog lite bakning som står på schemat :) 
Jag måste ju lägga upp kort på före och efterbilden på håret från igår. Förebilden är väl inte jätte rättvis då håret är helt ostylat och ofräscht. 
Jag är allafall supernöjd med resultatet :) Tycker också att mitt hår börjar bli sådär fyllig och gott :) Nu skall det bara växa och bli långt med :D 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: