StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ger oss ut i snön :)

Frureinhold.se / 08 December, 2013 - 17:52 / Vardagen

Ni tror säkert att vi är tokiga som ger oss ut i det här vädret, men med vår bil så brukar det inte vara ngr problem att ta sig fram. I med 4 WD och rulla på. Vi skall upp till torp en sväng och kolla på julklappar och lämna 4 vinterdäck till Robins pappa :) Jag hoppas verkligen att all denna fina snö får ligga kvar och gärna över hela julen. Tyvärr verkar inte prognosen sådan, men man kan ju alltid hoppas. Jag satt nu på morgonen och pluggade med vilket är skönt för då kan jag ta det sista ikväll och behöver inte stressa ngt idag. Imorgon har vi seminarie och jag skall bara satsa på att göra mitt bästa :) Vi hörs ikväll alla fina !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: