StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Första advents bak

Frureinhold.se / 01 December, 2013 - 14:56 / Vardagen

Nu sätter vi oss ner en stund och det är riktigt skönt. Vi har verkligen hållt igång hela dagen lång. Tanken idag var att åka till Johanna och tobias, men imorse fick vi ett samtal att Mira bus blivit sjuk så vi får styra upp en träff längre fram. Jag var nere på maxi vid 08.00 i morse och handlade massa ingredienser för att baka både lussekatter och pepparkakor. Vi fick även satt ihop pepparkakshuset och dekorerat det. Sen tror jag att mamma och pappa kommer hit en sväng och skall smaka på de goda bakverken. Förövrigt ikväll så skall vi bara ta det lugnt, jag skall förbereda skolan inför imorgon och sen bara försöka hantera mina nerver och fokusera på att göra mitt bästa :) Bara att kämpa nu de sista veckorna fram till nästa termin :) Måste ju skriva att vi även var uppe på lekplatsen förut och busade oss. Vi fick sällskap av en mysig katt som gick med oss hela vägen hemifrån och upp till lekplatsen :) 
 
bakom första luckan så lurade ett torrschampo :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: