StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fin dag

Frureinhold.se / 13 December, 2013 - 15:26 / Vardagen

Idag har jag gjort många saker som för mig är ren balsam för själen. I morse var vi på lussefirande för haileys dagmammegrupp och hailey var så otroligt duktig :) man sitter bara och ler, det bjöds på fika och mys efteråt :) Både jag och Robin var där och efteråt åkte vi ner till syster yster och hämtade upp ännu mer kläder som skulle skänkas idag. Sammanlagt tror jag vi samlat ihop 8-9 par skor, 5-6 jackor + 4 kostymer + klänningar + termobyxor etc etc. När jag kom ner till räddningsmissionen möttes jag av leenden som gick ända upp till öronen. Räddningsmissionen skänker enbart kläder vilket jag tycker är bra. Det fanns kläder som vi lämnade som de åkte iväg med direkt till personer som de visste var i behov :) Jag är så glad över att ha ett sånt fint hjärta. Nu kommer folk slå bakut och ngn kommer säkert att kommentera att jag är dryg som skriver hur mkt jag tycker om mig själv. Men med handen på hjärtat så är jag glad att min mamma och pappa uppfostrat mig på ett sätt som gör att jag bryr mig så mycket om andra människor och framförallt de utsatta. När jag var liten berättade mamma att jag nästan började gråta när låten '' det finns ngn i brunnsparken som gråter..'' jag tycker låten är så sorglig och ingen skall behöva vara ensam och framförallt inte på jul <3 Jag tänker uppfostra min dotter på samma sätt, att behandla andra människor väl. Efter att jag lämnat alla kläder åkte jag till polishuset och hämtade upp min kriminella syster ;) nä skämt och sido, min syster jobbar på polisen. Vi åkte till gothia tower och åt lunch samtidigt som vi lämnade julklappar i den stora säcken :) Ni har fram till söndag på er att lämna julklappar, kom igen och pallra er dit :) Sen för er som undrar så kan man lämna kläder till räddningsmissionen när som helst, de är otroligt tacksamma och jättetrevliga :) De ligger på andra långgatan ! 
 
 

Postat av: Sandra

Hej Jennifer!
Jag ville bara skriva att du är en stor inspiration inom många områden och det är kul o följa:)

2013-12-13 @ 18:43:34


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: