StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Allas odd molly

Frureinhold.se / 25 December, 2013 - 17:25 / Vardagen

ÅÅhh jag måste tipsa om shop.nantucket.se som bland annat säljer Odd Molly. Ni som känner till märket vet ju att det tillhör kategorin lite dyrare, men kvaliten är dock bra, så det är värt pengarna i mina ögon. I allafall nu säljer shop.nantucket.se Odd Molly till ett bättre pris och är du sugen på en ny kofta tycker jag absolut att du skall ta dig ett kik :) 
Det jag gillar med Odd Molly är deras design och kvaliten, tröjorna är varma och goa samt super snygga. Om ni inte är sugna på Odd Molly så har sidan som jag länkar till ovan andra märken. Bland annat Chill norway, primeboots, hunkydory, lexington mm. Bland annat så har lexington denna superläckra tröja som jag gärna hade haft i min garderob. Den var ju bara så läcker, men det får bli en annan gång. Nu har jag fått så himla mycket fina nya kläder att jag får låta bli att köpa kläder på ett tag :P
Uppskattar ni att få kläder i present eller föredrar ni att få presentkort istället?
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: