StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

5 år av lycka

Frureinhold.se / 06 December, 2013 - 09:52 / Vardagen

Kan ni fatta att det är 5 år sedan som jag och Robin blev ett par. Han kom in i mitt liv i precis rätt tidpunkt, med ett sms i mitten av november förändrade han mitt liv föralltid. Allt blev så självklart när jag träffade honom en kall och regnig dag i november och redan vid första ögonkastet visste jag att han var mannen i mitt liv. Ni som inte följt storyn från start vet inte om att jag levde ihop med en annan kille vid den tidpunkten och var till och med förlovad. Det var ju en grej det där med att förlova sig, men jag förstod inte bättre just då. Jag visste inte innan jag träffade Robin vad äkta kärlek verkligen var. Jag och Robin gick i samma klass på gymnasiet, vi var bästa kompisar men inget mer. Jag litade på honom och vi pratade mer eller mindre varje dag i telefon. Tills en dag då han träffade en tjej och jag träffade en kille. Vi gled isär då båda våra partners blev avundsjuka och kanske såg de ngt som inte vi såg då :p Vi tappade allafall kontakten och jag minns så väl kramen på studenten, det värkte i mig på ett sätt som jag idag förstår betydde ngt mer. 
 
Men vad stod det då i detta sms? jag minns det inte till punkt och pricka men ngt iform med; Hej vad gör du nu för tiden, hoppas allt är bra med dig kram Robin. Först när jag läste det trodde jag att ngn skickat fel, vadå Robin, jag känner väl ingen Robin.. tills det slog mig att det kanske kunde vara robin från klassen. Jag minns hur jag sken upp, ropade till min dårvarande kille som satt och spelade dataspel. Han var väl inte lika imponerad och kankse såg även han att ngt inte stod rätt till. Från det att jag fick sms:et tills jag låg tryckt i Robins armar var nog en tidsperiod på 2-3 veckor. Det låter säkert helt insane, hur kunde jag göra så, hur kunde jag bara lämna allt och dra. Ja svaret på den frågan ser ni kanske nu, jag visste, i samma ögonblick som jag såg in i hans blåa vackra ögon så visste jag att Robin var mannen i mitt liv. 
men hur kunde jag inte fall för denna puddingen? :D 
 
haha snyggve ;) detta kort är taget på juldagen 2008 :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: