StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tjejklassikern

Frureinhold.se / 20 Augusti, 2013 - 20:34 / Vardagen

Jag fick ett sug idag när några tjejer snackade på facebook att göra tjejklassikern. Asså det hade varit en riktigt cool upplevelse. Frågan är bara om jag hade ens haft en chans att klara mer än 2 delar. Simningen skall tydligen vara skit svår, sen är ju skidor en stor del teknik. Men fatta vad kul det hade varit :p Dock krävs det otroligt mycket förberedelse och frågan är om jag har tiden, men jag skall verkligen fundera och sen sätta igång med löpningen igen :) 
 

TJEJKLASSIKERN

 För att erövra Tjejklassikern ska du

  • genomföra ett av skidloppen Kristinaloppet 30 km eller Tjejvasan/Kortvasan 30 km
  • cykla Tjejvättern 100 km
  • simma Vansbro Tjejsim 1 km
  • springa Lidingö Tjejlopp 10 km
 

Postat av: Sanna

Är också gaaalet sugen på att göra en klassiker! Egentligen vill jag göra en "riktig", men får nog börja med tjejklassikern, är inte riktigt i form för en hel klassiker än ;)

2013-08-22 @ 08:39:52
URL: http://sannamariew.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: