StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Tack till alla

Frureinhold.se / 30 Augusti, 2013 - 19:37 / Vardagen

Sitter nu i soffan och känner tomheten, vad har egentligen hänt idag, vart är macy, kommer hon hem snart. Huvudet går på högspinn och hailey frågor och undrar. Förut kom grannen hit, då säger hailey så sött, peter peter, macy är i himmen. Himmen är hennes ord för himlen. Tror ni att det känns? big time. Jag funderar på människor som mister sitt barn eller nära släkting, det måste vara det värsta som finns. Hur klarar man av att gå vidare, hur orkar ens hjärta fortsätta slå? Hoppas jag inte får någon att må dåligt när jag skriver så, jag undrar bara hur.. Bara tanken att ngt skall hända hailey får mig att sjunka genom jorden. Jag ger alla ni som förlorat någon när eller alldeles för tidigt en stor eloge och en stor kram. Om inte ni är hjältar så finns de inga ! 
 
Ikväll blir det bara lugnt, kolla på kristallen galan och äta mycket glass. Vi köpte ifrån glassbilen häromdagen och det blir nog både en och två glassar. Köper folk glass från glassbilen längre? känns som om det börjar falla bort lite. I helgen skall jag försöka förbereda mig inför skolan, jag har faktiskt lite ångest, men det är för att jag inte har ngn koll. Känner mig lite stressad över att det är sista året och shit skall jag fixa detta? Jag borde lösa det så bra som allt de andra, men jag är ändå stressad. Men får ta en dag i taget och bara kötta på :) Mer går inte. 
 
Nä nu får ni ha en härlig kväll, imorgon kommer nya spännande inlägg !
 
Macys gravdekoration <3
 

Postat av: Jag är inte dum i huvudet! jag har aspergers syndrom!

gud va söt jacka:)

2013-08-30 @ 20:34:41
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Anna-Frida

Tänker på er ! <3 :(

2013-08-30 @ 21:05:09
Postat av: Sofia

Miste själv min hund för 4 månader sedan så sänder en tanke till er!

2013-09-01 @ 21:35:15
URL: http://Sofiawagerlind.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: