StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

soffhäng

Frureinhold.se / 20 Augusti, 2013 - 13:21 / Vardagen

Nu sover lillfisen och jag sitter i soffan och kollar på lite hästutrustning. Har precis lagt ut mina tävlingsstövlar för försäljning. Köpte ett par boots för inte så längesen och när man är så mkt i stallet som jag är nu men ändå inte tävlar är det mkt bekvämare med boots och chaps än stövel. Har hittat ett par chaps på hööks som jag gärna vill ha så vi får se :) Jag och hailey har allafall haft fullt upp hela morgonen, varit uppe på lekplatsen och busat, sen ner till kungälv för att äta lunch och shoppa lite. Vi fick köpt danskläder inför funkykidz starten om ngr veckor samt dansskor på rean. Hittade ett par kanon bra skor att ha för just de ändamålet. 
 
Planerna denna eftermiddag är att greja lite här hemma som vanligt, hänga tvätt etc. Måste ringa lite samtal och sen åka till stallet ikväll och träna för mickan :) Idag kommer jag gråta när dagen är slut :p Nädå, men gött när man man få ltie hjälp på backen ! Robin kom ju hem med blommor igår som hade ett hemligt budskap, vi skall iväg någonstans själva, men vet inte vart. Sen hade han köpt massa tapas och choklad samt rosevin :) en riktig pangkväll hade vi igår, hjärtat mitt !
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: