StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Nya chaps

Frureinhold.se / 27 Augusti, 2013 - 15:23 / Vardagen

Nu har jag äntligen fått rätt storlek och rätt färgkombinaton. de chapsen som jag först tänkt passade inte alls till mina skor så fick ta dessa som jag även tycker är kanon snygga :) Inviger dom idag på miljöträningen i stenungsund. Åker med madde upp till holmegården tror jag det heter och rider på utebanan medan madde tränar för Björne i ridhuset :) Nästa vecka skall jag träna för Caroline så gott att komma iväg en gång denna veckan så hon hänger med i svängarna :) Macy och Hailey skall vara ner hos min syster och barn så de kan säga hej då till macy ordenligt :( gud det känns så fel allt ihop...
 
689 :- med med 15 % rabatt :) Hööks har 15 % på alla stövlar, skor och chaps så passa på ! 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: