StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

minnen

Frureinhold.se / 14 Augusti, 2013 - 21:26 / Vardagen

Snart fyller hailey 2 år, hela två år hur är det möjjligt. Vad tog tiden vägen, jag minns det som igår när jag plussade men ändå känns det som så längesen. Känns som jag vuxit miljoner år och jag är i en helt annan situation idag än för 2 år sedan. Jag längtar efter syskon men det kommer få vänta tills jag är klar med skolan och helst ha arbetat i 1 år så jag får en bra mammapeng. Det kommer vara omöjligt annars att få ihop ekonomin med den livsstil vi har nu, med huslån och annat. Jag kan inte riktigt förstå csn heller, man får inte lov att arbeta utan måste ta lån. Även om jag får alla kurser godkända och kan sköta arbete hemifrån får jag inte tjäna över en viss summa som förövrigt är svin låg. De sätter många studenter i knipa och mer eller mindre tvingas till att ta lån. Statliga instanser är inte alltid så jäkla bra asså. Men men 1 år kvar, sen jäklar skall jag kämpa för att få ett jobb, punkt slut ! första bilden i väntan på UL :D så sjukt kissenödig jag var då va... 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: