StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Michael Kors

Frureinhold.se / 30 Augusti, 2013 - 09:10 / Vardagen

När vi var på kalas i helgen och firade johanna som fyllde 25 år fick hon bland annat en helt underbar Klocka ifrån Michael kors. Den var i roseguld och hon fick även ett matchande armband, ett sånt som ser ur som en stor ring. Jag blev helt såld och det var verkligen en present som jag tror att många skulle bli glada för att få. Michael Kors har designat så jäkla mycket genom åren, inte bara accesoarer utan även kläder. Tyras.se la upp en bild när hon bar en jacka från just michael kors och den var otroligt fin :) Vill ni kika på lite produkter ifrån Michael kors kan ni gå in på Wakakuu.se. Jag gillar den stilrena stilen men som ändå är lite kaxig, i höst kommer jag satsa på mycket svarta byxor med ljusa transparanta toppar. Det är inte omöjligt att jag beställer lite från Wakakuu, de har mycket att välja mellan och alltid bra service.
 
Galet snyggt och med de leopardskorna till :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: