StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

landat

Frureinhold.se / 27 Augusti, 2013 - 21:00 / Vardagen

Nu sitter jag i soffan och landat efter denna hektiska dag. För att sammanfatta så har vi varit två turer ner till hööks, 2 turer till stallet och 2 turer till lekplatsen :p Mycket två idag. Nu på eftermiddag har jag och madde varit iväg med gullan och charisma på träning och miljöträning. Jag red gullan på den stora ridbanan och jag satt i början av passet och bara undra när hon skulle bralla loss :p Men det gick hur bra som helst, övade återigen på att rida på ytter och vara rak. Red på mindre volter på slutet utåtatälld så frambenen korsades och rumpan trampade på :) Ah inte så kul för er att veta, men jäkligt gott jobb. Charisma ah vad skall man säga, oj oj oj, lovord och jag sitter bara och ler. De tyckte även att hon såg väldigt välriden ut, det är en väldigt fin kommentar att få som ryttare så heja mig och madde ! 
 
Btw så satt chapsen som ett smack :D madd har även hon nya chaps, snygga va ?? love it !
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: