StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kvällen är här

Frureinhold.se / 16 Augusti, 2013 - 22:46 / Vardagen

Nu är det snart dags att hoppa i säng och jag är minst sagt tröttis :) Jag och hailey har haft en riktig mamma dotter dag. Varit och handlat, köpt leksaker, godis, smooties, kräftor och räkor. Fick köpt nykokta kräftor hur fina som helst för 299 :- kg och färska räkor för 199 :- kg. Imorgon vankas kräftskiva och det gäller att ladda redan nu :) Så nöjd när man hittar fina varor. Hailey fick valt leksaker idag och bla ett set att göra egna armband :) får se om hon och pappa kan fixa med det imorgon. Vi har även varit i stallet idag i nästan 3 h, gud att hon orkar :p jag började med att rida, regnigt och jäkligt var det, men hailey satt så fint och grejade med sina regnkläder på. Efter det var det bara att bada, putsa, packa och greja inför tävlingen imorgon. Det är kungsbacka som gäller och det var år sedan jag var där sist. Dock behöver inte vi inte vara uppe i ottan imorgon utan lämnar stallet vid 11.00. 
 
Sen måste jag bara bara lägga upp ett kort på hailey, ett av typ 50 st som ser exakt likadana ut :p hon sitter med telefonen eller fånen som hon sågärna kallar den och klickar av kort efter kort efter kort :p min lilla snuttfia, jag skrattar mig dagarna igenom tillsammans med henne. Hon är så jäkla finurlig, hittar på saker, säger saker som jag själv knappt har koll på. Så imponerad över vad hon lär sig varje dag och hur hon utvecklas som individ. En vilja av stål och hon vet precis hur hon skall charma sin mammas hjärta. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: