StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kalas helgen över

Frureinhold.se / 04 Augusti, 2013 - 20:41 / Vardagen

Nu äntligen är jag hemma i soffan och känner mig som en jäst bulle som inte jäst klart än haha i torsdags var det kalas hos tirro, igår var det kalas i gbg och idag kalas i gbg hos ellie. Bara massa godsaker och jag känner att jag är helt uppsvälld. Men ibland är det så. Hailey har blivit så  duktig att gå på toaletten, igår gick hon på toa inne på NK idag på maxi och även på kalaset. Jag är verkligen imponerad, sen tror jag att det kommer komma bakslag och hon vill inte göra nr 2 än, men vad gör det, varje dag är jag lika imponerad :) 
 
Jag har kikat lite på mina kurser som startar snart, gud är det 1 år kvar. Fick lite ångest, jobb hit och jobb dit, vad ska jag göra, hur ska jag få jobb osv. Arbetsmarkanden är inte lätt nu, varken om man har utbildning eller ej. Det är helt klart en fördel med högskolepoäng och livserfarenhet, men sen handlar mycket om kontakter. Vi får se helt enkelt, skall börja redan nu och med CV och personligt brev. Ångest är bara förnamnet haha :p men nu har min gamla klass tagit studenten och det har gått bra för dom så det borde gå bra för mig med :) 
 
Älskar bilden på vårat vardagsrum haha, tvätt, leksaker, stök och stim, precis så det är bakom alla fasad kort ;) Stolen fyndade vi på loppis :) även den bakom, så himla kul när man kan fynda :)
 
Underbara cakepops !
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: