StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helgen

Frureinhold.se / 12 Augusti, 2013 - 07:00 / Vardagen

Helgen har gått ganska fort som vanligt men det har hänt mycket. Lördagen var helt sjuk, upp kl 06.30 för att åka till stallet och fixa hästarna för tävling. var på åbytravbana fram tills kl 14.00 då åkte vi hem, nöjda med dagen och direkt till systemet. Köpte med oss lite go dricka och sen hem, landa i 1 h innan vi styrde bilen till madde som skulle ha tjejkväll. Vi gjorde oss iordning och fnissade precis så som tjejer gör. Väldigt trevligt och vi avslutade med en tur till vincafet, trevligt där med. Det började äntligen åska så jag fick filmat lite blixtar :D 
 
Idag mådde jag väl inte disco direkt, inte så bakis som man kan bli, men seg som sirap och sjukt trött. Robin fick agera förare idag och åkte ut till stallet och joggade carisma och sen upp till uddevalla för en tur till lysekil. Vi besökte havets hus och åt pizza på torget. Fick även handlat på name it rean en jacka till hailey och en tshirt och ett par byxor, Hade kunnat shoppa hur mkt som helst där, men nu har jag ju redan handlat på hm så onödigt att handla ännu mer där. Nu får jag kicka igång dagen, hörs senare !!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: