StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fin Morgon

Frureinhold.se / 15 Augusti, 2013 - 07:50 / Vardagen

Vilken fin morgon det är idag, solen strålade in igenom fönstret när hailey så fint väckte mig. Hon vill verkligen inte att dagen skall gå till spillo :p Vi delade säng inatt hon och jag, hon vaknade igår när vi skulle lägga oss och var väldigt mammagosig. Robin skulle ändå upp lite tidigare idag för att åka till karlskrona, så vi bestämde att jag och hailey tog sängen :) Vi sitter nu framför friidrotts vm och skall snart fixa lite frukost :) Vi skall till stallet även idag på förmiddagen, hjälpa madde att trimma lite inför helgen och eventuellt rida gullan :) sen vad som händer resten av dagen har jag inte kommit fram till än, men kanske besöka min syster en sväng också :) hon är ju ledig på torsdagar ! 
 
Måste även börja kolla på ugly betty, de går som repris på 5:an och jag fastnade direkt :p Har aldrig ritkigt följt den serien, bara kikat på ströavsnitt så nån gång får jag sätta mig in i alla avsnitt. Det är samma med hart of dixie, jag missar det varje tisdag och jag blir lika sur varje gång haha :p 
 
Nä nu får jag fixa kaffe innan jag somnar till :)
 
Haileys första pälplatta <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: