StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Feels like 31

Frureinhold.se / 03 Augusti, 2013 - 12:58 / Vardagen

Jo tack det känns verkligen som 31 grader ute. Det är som en bastu, jag tycker verkligen om det, så länge man inte behöver jobba :p jag var i stallet förut och badade Gullan och Carisma, smörje Carisma med liniment, städa stallet och spånade upp till alla hästar. Avslutade med en promenad med båda tjejerna :) tror de uppskattade att bli avspolade och ompysslade och få vila lite inne i det svala. Madde är iväg och tävlar idag med, fy stackarn i denna värmen.

Ikväll skall vi på kalas på palace, Robins moster har hyrt festvåningen där för sin dotter som fyller 18 år. Jag lagt fram fin fina kläder och skor som jag tror kommer passa ändamålet :) det blir dock tidig hemgång för oss då vi har Hailey med oss :) vår Goa tjej som fortfarande bara har blöja på natten :D snart är det hennes 2 års dag också, tror vi är klara med vad vi skall köpa till henne :)

Hörs senare ! Kram till er alla !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: