StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

ett tufft beslut

Frureinhold.se / 26 Augusti, 2013 - 15:12 / Vardagen

Nu är beslutet fattat och hjärtat gör så ont, hur skall jag/vi kunna leva ett liv utan våran fyrbenta helt underbara hund ?? Jag kan inte förstå att det är sant och att denna veckan är den sista jag har tillsammans med dig. Du blev 4 år i sommras och ändå sen start har du kämpat på med din allergi. In och ut från veterinären med olika behandlingar varje gång, du har kämpat på och vi med. I januari iår började vi en kur med allergisputor samt kortison. Det blev en kort stund lite bättre men ändå aldrig riktigt bra. Macy har fått badas i special schampo och ätit specialfoder men ingenting har hjälpt. Idag ringde jag till min veterinär här i kungälv som hjälpt oss den sista tiden och de ser heller ingen annan utväg än att låta henne somna in. Hon förtjänar inte att må såhär och en hund på 4 år skall inte ligga och sova dagarna ut eller inte vilja gå på promenad. Hon blir snabbt trött och bara lägger sig ner :( Jag känner att beslutet är rätt, men ändå gör det så fruktansvärt ont. Fredagen den 30 augusti kommer macy att somna in, dagarna dit kommer bestå av mycket kärlek, godis och alla runt omkring kommer vaa här, bara för hennes skull. Macy är en otroligt älskad hund och alla barn här i området kommer sakna den lilla snälla hunden på nr 36. 
 
Hailey kommer saknar macy så oerhört mycket, macy har alltid full koll på henne även redan i magen!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: