StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

älskade Macy <3

Frureinhold.se / 29 Augusti, 2013 - 20:15 / Vardagen

Detta blev de sista korten vi tog ihop, alla vi 4, hjärtat blöder och även om det ''bara'' är ett djur så gör det så förbanant ont. Både att minnena kommer upp ifrån när mormor gick bort och att morfar ligger och har ett svagt hjärta. Jag kommer aldrig förstå döden, meningen med livet och meningen med döden. Jag förstår att man inte kan leva föralltid, men om det är någon låt jag vill lägga in här så är det forever young. Jag har hållt in alla mina tårar, hållt mig sluten och intalat mig själv att allt detta gör jag för att macy inte skall behöva ha ont mer. Jag vägrar ha djur som inte mår helt bra, det går emot alla mina principer. Det gäller även dom som avlar på macys syskon även om de vet risken att de för allergin vidare. Så trångsynt och idiotiskt, jag hade kunnat skriva flera a4 om allt vi gjort för att hjälpa macy mot hennes klåda. Allt från kemiskt till naturligt, inget har hjälpt...! Tänker inte gå in på det mer, för vad spelar det för roll nu? Imorgon kommer vara en tung dag för oss, jag vet att vi tagit rätt beslut, men det kommer inte göra att jag kommer sörja mindre. stor kram till alla er som sms, skrivit och stöttas oss <3
 

Postat av: Sara

Så himla fina, kram på er och va starka.

Älskar din blogg

2013-08-29 @ 21:17:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: