StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tandläkaren

Frureinhold.se / 27 September, 2012 - 09:56 / Vardagen

buuhuu idag blir vi fattiga, nä kanske inte direkt fattiga, men idag skall vi till tandläkaren jag och robin. Rutinkontroll, kika efter tandtroll osv. jäkligt tråkig kostnad men ack så nödvändig :( Måste ändå stoltsera med att jag/vi köpte en deal på lets deal där man fick en undersökning och 4 bilder för 149 :- värt allt. Fick se att mina visdomständer ligger där dom ligger att jag hade tandsten och att jag hade skött mina tänder fint :) Bokade en ny tid för att ta bort lite tandsten och det är de vi skall göra idag. Trots att vi är där 2 ggr så blir det mindre än 1 gång på vanliga tandvården. Det tycker jag är väldigt bra :) tandläkaren som är en privat läkare som håller till vid liseberg :) kan tipsa om dealen nästa gång den kommer upp om ni vill :) 
 
Idag är det även dags att ha ett living and room visning hemma hos mig :) det är jag och älskade syster som bestämde för att dra ihop ett gäng :) tror vi blir runt 12 st :) älskar verkligen deras inredningsprylar så ser fram emot en trevlig kväll :) nä nu måste jag göra mig iordning om jag skall hinna åka om 45 min :) full rulle all day long :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: