StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

mer tänder på g

Frureinhold.se / 03 September, 2012 - 19:33 / Vardagen

Inte den som sitter och snackar bebisbajs haha men idag har hailey tagit priset :D är nog inne på 4 laddningen nu och 3 duschen :p pratade med johanna och mira var snäppet värre sist hon fick tänder men det är helt otroligt vilket lass de små kan göra :p Snart dags för sängen så hon lär nog nana gott inatt :) Mormor och morfar (haileys) var här nyss och lämnade klänningen och den var såååååååå fin :D precis som jag hade tänkt mig så tummen upp !! De hade även köpt en 1 års present till henne som jag fick godkänna och den var riktigt fin :D finns bild på instagram ;) 
 
Var helt död förut, men börjar piggna till nu, var i stallet förut med hailey och macy, gosade lite och fixade det som skall fixas. Tintin stod med sin häst picasso i gången och den hästen är verkligen en jennifer häst, så dunder fin :) åkte förbi ett stall i morse som jag verkligen vill ha om jag köper en gård ngn gång :D gult hus, mkt fönster vinklar men mjuka sådana samt rött stall med runda fönster och padock :D love love love !! så ni som bor där kan väl säga till när ni skall sälja ;) 
 
men men snart dags för hailey att sova, jag skall planera mer för hennes kalas och sen slumra lite i soffan är ändå trots allt död :p haha ! 
 




mina tokfior :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: