StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Haileys outfit

Frureinhold.se / 06 September, 2012 - 08:22 / Vardagen

Såhär söt och go är hailey idag :) kläder från zara och kofta på köp och sälj Kungälv :) endast 30 :- och ser ut som ny :D

Är nu ute på en morgon promenad i solen. Kylan är här friskt och kallt. Dagen går åt att köpa blommor, fixa med kakorna och dekoration. Min underbara syster kommer upp sen och hjälper mig. Hon är bakgeniet i familjen ;)

Hailey sov ända till 07.45 idag och när jag frågade om hon ville komma upp vifta hon på huvudet som nähä. Då frågade jag om hon vill ha välling i sängen och då viftar hon igen och säger app Haha gullunge. Väl uppe med välling stod hon och väntade :D otroligt vad stor hon börjar att bli :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: